مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-12پزشكي

هبه 400 میلیارد تومانی چشم پزشک حاذق ایرانی به نظام سلامت لاهیجان


در راستای توسعه مشارکت، تقویت اعتماد و امید، چشم پزشک حاذق ایرانی، ملک 400 میلیارد تومانی خود را به نظام سلامت گیلان و لاهیجان هبه کرد.

- ایسنا/گیلان در راستای توسعه مشارکت، تقویت اعتماد و امید، چشم پزشک حاذق ایرانی، ملک 400 میلیارد تومانی خود را به نظام سلامت گیلان و لاهیجان هبه کرد.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جدیدترین رخداد خیرمحور خود با گشاده دستی چشم پزشک حاذق گیلانی روبرو شد؛ استاد محمدصادق پیروز لاهیجی که تمام اندوخته و سرمایه های کسب کرده خود طی یک عمر فعالیت پاک را در طبق اخلاص گذاشت و همانگونه که خدایش به وی عطا کرده بود، در دیداری که در ابتدای تابستان امسال با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان داشت، به نظام سلامت استان بخشید تا برای ارتقای نظام آموزش، بهداشت و درمان مردمان شهر و استان خود هزینه شود.

فخر گیلان، استاد چیره دست چشم پزشکی ایران و لاهیجان یکی از املاک خود با مساحت 460 مترمربع در محله آرژانتین تهران که بنا بر نرخ گذاری های اولیه، حدود 400 میلیارد تومان ارزش دارد را پس از طی فرایند قانونی به نام دانشگاه علوم پزشکی گیلان ثبت کرد.

استاد محمدصادق پیروز، چشم پزشک حاذق ایرانی در نشستی که 25 تیرماه امسال با دکتر محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دفتر ریاست دانشگاه داشت، از آمادگی خود برای تامین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هبه 400 میلیارد تومانی چشم پزشک حاذق ایرانی به نظام سلامت لاهیجان

هبه 400 میلیارد تومانی چشم پزشک حاذق ایرانی به نظام سلامت لاهیجان